پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
اخذ گواهینامه محصول دانش‌بنیان توسط افق انرژی صدرا

اخذ گواهینامه محصول دانش‌بنیان توسط افق انرژی صدرا

- 1402/04/12

شرکت دانش‌بنیان افق انرژی صدرا عضو مرکز رشد پردیس انرژی موفق به اخذ گواهینامه محصول دانش‌بنیان (KB-COP) از سازمان ملی استاندارد ایران شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، شرکت دانش‌بنیان افق انرژی صدرا عضو مرکز رشد پردیس انرژی موفق به اخذ گواهینامه محصول دانش‌بنیان (KB-COP) از سازمان ملی استاندارد ایران شد.

فرآیند اخذ استاندارد برای شرکت‌های دانش بنیان با دو رویکرد صورت می گیرد، اخذ استاندارد برای کالاهای دارای استاندارد و نیز کالای فاقد استاندارد ملی، بر این اساس کالاهای دانش بنیانی که در کشور طراحی و ساخته می‌شوند و برای آنها در کشورمان و در دنیا استانداردی وجود نداشته باشد، سازمان ملی استاندارد، تاییدیه اعتبار KB-COP بر مبنای دانش اعطا می کند.

این تاییدیه از سوی نهاد حاکمیتی استاندارد، سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری در این حوزه ترغیب می‌کند و به این ترتیب استاندارد پلی بین تولیدکننده و سرمایه‌گذار ایجاد خواهد کرد.

سازمان ملی استاندارد، در خصوص کالاهای نوآورانه‌ای که هیچ استانداردی برای آنها تعریف نشده، گواهی KB-COP اعطا می‌کند. این گواهی دانش‌بنیان بر اساس ویژگی‌هایی که تولید کننده اظهار می‌کند، صادر می‌شود.

براساس این گواهینامه کالای رآکتور خالص‌ساز الکتروکاتالیتیکی سوخت خودروهای دیزلی توسط شرکت دانش‌بنیان افق انرژی صدرا موفق به کسب عنوان KB-COP شد.

دانلود پیوست خبر دستاورد
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.